Tipul de informații ce pot fi oferite telefonic :
- informații generale
- informații personale
Nivelul de informații ce pot fi oferite despre un pacient:
- INFORMATII GENERALE:
- Programul de vizita al pacienților
- Programul de audiente al conducerii spitalului
- Serviciile spitalului
- Telefonul serviciului de urgență
- INFORMATII PERSONALE:
- Dacă pacientul este internat in spital (dacă pacientul este externat se oferă doar informația că nu este internat în prezent ! )
- Sectia/Compartimentul unde a fost / este internat pacientul
- Rezerva unde este internat pacientul
- Numele medicului curant
- Numele asistentei coord. de compartiment
- Numărul telefonic de interior al compartimentului sau se oferă legătura cu pacientul
- Nu se oferă informații referitoare la data internării sau externării. Dacă necesită a se anunța familia sau aparținătorul despre data externării, spitalul va apela la numărul de telefon înscris pe FOCG – se evită astfel a se da informații care pot fi folosite în alte scopuri.
Categoria profesionala |
Tipul de iformatii oferite telefonic apartinatorului |
MEDICI
|
Daca exista o relatie de comunicare prestabilita cu apartinatorii pacientului iar pacientul si-a dat acordul /a putut sa isi exprime acordul pentru oferirea de informatii apartinatorilor pe numarul de telefon notat in FOCG , informatiile vizeaza :
Daca pacientul nu si-a dat acordul scris pentru informatii oferite apartinatorului :
|
ASISTENTI MEDICALI
|
Daca exista o relatie de comunicare prestabilita cu apartinatorii pacientului iar pacientul si-a dat acordul /a putut sa isi exprime acordul pentru oferirea de informatii apartinatorilor pe numarul de telefon notat in FOCG , informatiile vizeaza :
Daca pacientul nu si-a dat acordul scris pentru informatii oferite apartinatorului , la indicatia medicului poate comunica:
|
INFIRMIERI
|
Nu pot oferi informatii telefonice apartinatorilor |
INGRIJITORI DE CURATENIE |
Nu pot oferi informatii telefonice apartinatorilor |
ALTE CATEGORII DE PERSONAL |
Informatii generale conform procedura PO BMC 03 – Tipul si nivelul de informatii privind pacientii ce se pot transmite telefonic |