Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Tipul de informații ce pot fi oferite telefonic :

  • informații generale
  • informații personale

Nivelul de informații ce pot fi oferite despre un pacient:

  1. INFORMATII GENERALE:
  1. Programul de vizita al pacienților
  2. Programul de audiente al conducerii spitalului
  3. Serviciile spitalului
  4. Telefonul serviciului de urgență

  1. INFORMATII PERSONALE:
  1. Dacă pacientul este internat in spital (dacă pacientul este externat se oferă doar informația că nu este internat în prezent ! )
  2. Sectia/Compartimentul unde a fost / este internat pacientul
  3. Rezerva unde este internat pacientul
  4. Numele medicului curant
  5. Numele asistentei coord. de compartiment
  6. Numărul telefonic de interior al compartimentului  sau se oferă legătura cu pacientul
  7. Nu se oferă informații referitoare la data internării sau externării. Dacă necesită a se anunța familia sau aparținătorul despre data externării, spitalul va apela la numărul de telefon înscris pe FOCG – se evită astfel a se da informații care pot fi folosite în alte scopuri.

Categoria profesionala

Tipul de iformatii oferite telefonic apartinatorului

 MEDICI

Daca exista o relatie de comunicare prestabilita cu apartinatorii pacientului iar pacientul si-a dat acordul /a putut sa isi exprime acordul pentru oferirea de informatii apartinatorilor pe numarul de telefon notat in FOCG , informatiile vizeaza :

  1. Informatii despre starea de sanatate ( evolutie, disgnostic, tratament, investigatii/proceduri)
  2. Informatii despre data externarii
  3. Informatii despre un posibil transfer in alte sectii sau la alta unitate sanitara
  4. Informatii despre degradarea starii de sanatate a pacientului
  5. Informatii despre deces

Daca pacientul nu si-a dat acordul scris pentru informatii oferite apartinatorului :

  1. Informatii despre degradarea starii de sanatate
  2. Informatii despre posibil transfer
  3. Informatii despre deces

ASISTENTI MEDICALI

Daca exista o relatie de comunicare prestabilita cu apartinatorii pacientului iar pacientul si-a dat acordul /a putut sa isi exprime acordul pentru oferirea de informatii apartinatorilor pe numarul de telefon notat in FOCG , informatiile vizeaza :

  1. Informatii despre procesul de ingrijire
  2. Informatii despre data externarii
  3. Informatii despre degradarea starii de sanatate
  4. Informatii despre deces

Daca pacientul nu si-a dat acordul scris pentru informatii oferite apartinatorului , la indicatia medicului poate comunica:

  1. Informatii despre degradarea starii de sanatate
  2. Informatii despre posibil transfer
  3. Informatii despre deces

INFIRMIERI

Nu pot oferi informatii telefonice apartinatorilor

INGRIJITORI DE CURATENIE

Nu pot oferi informatii telefonice apartinatorilor

ALTE CATEGORII DE PERSONAL

Informatii generale conform procedura PO BMC 03 – Tipul si nivelul de informatii privind pacientii ce se pot transmite telefonic